Wednesday 13 November 2013

不要羡慕, don't be admire!

其实人偶尔都会想要每天都有惊喜,但你越想就越得不到手上。这所谓知足就好就是那个意思。每天过的开心,愉快,充实的一天。家人与朋友偶尔有喜怒哀乐的情绪,但还是最重要的是用心看待和关心。我很骄傲因为我有很多关心我的家人和朋友。今天很感谢他们又打包爱心便当给我,而且还是叔叔和婶婶的食物,我真的觉得世上自己是最幸福的。谢谢你们!
Some things u can't get it because is not your, but if you get it what you have, that you must be treasure it because that moment we can't have another time, it won't came back. And thanks for my lovely send me lunch.

No comments:

Post a Comment